FONTOS TUDNIVALÓK!
Szolgáltató ezúton tájékoztatja a Vásárlókat, hogy a nem egalizált, változó súlyú termékek (olyan termékek, amelyek ára kg-ban került meghatározásra, előhűtött/fagyasztott baromfi, húskészítmény stb.) esetében a megrendelt mennyiség minimális mértékben eltérhet a kiszállításra kerülő mennyiségtől. Ezeknél a termékeknél a megrendeléskor visszaigazolt ár irányár, ami a mennyiségi eltérésből adódóan a kiszállításkor minimális mértékben csökkenhet, illetve emelkedhet. A Szolgáltató a kiszállítás előtt elektronikus üzenetet küld a megrendelés tényleges végösszegéről.
Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizze le! A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány, hibás teljesítés vagy sérülés ténye a kiszállító jelenlétében kerül rögzítésre. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. A termék visszaérkezését követően a terméket kicseréljük, vagy 30 napon belül cégünk a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.
Hogyan tudom kifizetni a megrendelt termékeket?
A kiszállítást követően a termék árát készpénzben tudja kifizetni a szállító munkatársunknak, vagy szerződött Partnerünknek.
Viszonteladók esetében lehetőség van utólagos fizetésre banki átutalással a termék kiszállítását követő 8 napos határidővel, a kiállított számlának megfelelően.
Minden esetben kapok számlát?
Természetesen, jogszabályi kötelezettségünknek eleget téve, az adójogszabályoknak mindenben megfelelő adattartalmú, papír alapú számla kerül kiállításra, amelyet a kiszállításkor átadunk az Ön részére, vagy a kiszállított csomag tartalmazza azt.